amai.. tegewoordig gaan we wel ver uit onze eige weg om 'nieuwelinge' op hun gemak te stelle eh.. en dan zegge ze tege conservatieve mense daze raciste zijn, maar eigenlijk moet ge wel erges beginne een lijn te trekke eh, want dees kan nimeer.. tis zoas met de frietkoten eh, onze eigen cultuur gaat vervange worde door alles wa vreemd is en oneigen is aan ons land. waar is onze cultuur dan. ze spreke over een multiculturele samenleving, maar wat ze bezig zijn is de totale eradicatie van een cultuur. binnenkort kenne de mense nix vlaams, of belgisch liever, meer omdaze andere culture in hun strot geramd krijge. nu moete ma is denke aan onze jongelingen...et is al bezig met bv dialecten. ik ben leuvens opgevoed, met ouders die altijd rond het hart van leuven geleefd hebbe (begijnhof of liever bomma central

) al die klein mannekes bekijke mij vies ask int leuvens bezig ben, ze verstaan er geen bakkes van. nu moete is binne twintig jaar et woord fritkot uitspreke, ze gaan ma vies lette zenne, ma zegde ali baba, nan of simpelweg kebabhouse dan gaanzet kenne... binnekort is nederlands onze vierde taal, met op nr 1 frans, nr 2 arabisch, nr 3 engels en dan nederlands, en duits da vergete we want die worre uitgeroeid wegens fascisme omdaze duits spreke en da kwetst dan weer al die joodjes. ik kan pisnijdig worde van da gezever. gaat is op een ander iets vlaams probere integrere en iets van hun ervoor uit de weg ruime.. ik denk da onze politiekers een beke mis ingelicht zijn over het woord multicultureel, en gewoon allemaal de koran aant leze zijn. een beetje rechts gaat altijd gepaard met conservatisme, dus sorry als dees rechts overkomt eh admins, maar et gaat echt nekeer fout beginne gaan. tegenwoordig worde wij vervange door andere gebruiken, waarden, normen... et is al goe fout bezig en op weg naar de ondergang van al wat belgisch erfgoed is. op een ander bescherme ze hun waarden en normen en hun erfgoed, omdat die dingen al eeuwen meegaan en definiëren wat 'Belg' zijn is. als die dingen uit de weg moete gaan voor een andere cultuur, zijn wij dan binnenkort nog 'Belg' of gaan we nog wete wat 'Belg' is ? et zijn onze toekomstige generaties die ervan gaan afzien, en et is nu al bezig als ik zie waardoor onze jongeren nu beïnvloedt worden...