Hardcore Maniacs
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
May 22, 2012, 03:35:34 AM
News:
Pages: [1]
Topic Tools  
Read September 18, 2008, 06:58:09 PM #0
Evolver

Te koop: Tjoening spullen 206

Velgen

Bij deze doe ik mn velgen weg. Reden van verkoop is dat ik binnekort ga uitzien voor een andere wagen, want de mijne begint uit elkaar te vallen Cheesy

Ze pasten op mijn PEUGEOT 206 (zonder spoorverbreders of centreerringen) dus ik denk dat het ET 25 moet zijn.

De orginele velgen waren deze kleur (zie linkse velg op de foto) maar heb de velgen laten zandstralen en opnieuw laten spuiten in het zilvergrijs.

Meer info: http://www.bsa.com.my/web/wheels/248.htm

Er liggen nog redelijke goede banden op van het merk Wanli.

Steek: 4 x 108
Et: 25
Grootte: 17"
Breedte: 7"
Bandenmaat: 205-40-17

Foto's van op mijn wagen:

Prijs: of een goed bod.

Ik ben zelf van Everberg (Kortenberg, bij Leuven) maar zit regelmatig in Aarschot & ook in de Kempen (Meerhout, Lummen,...)

Schroefkit WEITEC - regelbaar in hoogte

Heb hier ook nog een schroefkit liggen van WEITEC voor op de 206, heb deze set gekocht van iemand opt forum, ma nooit gemonteerd op de mijne. Moeten wel nieuwe 'schroefringen' voor gekocht worden want die heb ik moete doorzagen omdat het borgvijsje uitgeboord was.
(zijn ook papieren bij)

Lexuslichten 206

Ook nog een setje lexuslichten liggen, foto's:

Prijs:

Read September 18, 2008, 07:20:30 PM #1
Timo77

Re: Te koop: Tjoening spullen 206

aaaaah! spijtig, tutje moet weg Cheesy

Forum Idioot 2008

Read September 18, 2008, 07:32:34 PM #2
Evolver

Ja, ma zal nogni vo direct zijn ze Cheesy Eerst zien dak die rommel verkocht krijg Tongue

Read September 30, 2008, 05:49:28 PM #3
The Betrayer

Bij deze doe ik mn velgen weg. Reden van verkoop is dat ik binnekort ga uitzien voor een andere wagen, want de mijne begint uit elkaar te vallen Cheesy

Grin

Read September 30, 2008, 05:59:47 PM #4
Timo77

Grin
btw, da viel ni op zelle Cheesy

Forum Idioot 2008

Pages: [1]
Jump to:  

smfthemes Theme by